Friday Dec 22, 2023

מוסר במאה-21

מגשרים עולמות - פרק 4 - מוסר

תפקידו של מוסר במאה ה-21, כיצד ערכים פינו את מקומם למערכות אינטרסים, מדוע כל כך חשוב להעצים את מקומם של ערכים אוניברסליים ואיך זה משפיע על אמונה והדתות הגדולות. 

***

בשנים האחרונות אנחנו צופים בשרשרת אירועים דרמטיים שנדמה שרודפים אותנו בזה אחר זה. איום משבר האקלים, מגיפת הקורונה, הקצנה של הזירה הפוליטית, מערכות בחירות בזו אחר זו, מלחמות, עלייתן של הרשתות החברתיות ואיתן תרבות המשפיענים והרייטינג, טשטוש מושג האמת ועוד.

אל מול אירועים אלו אנחנו נדרשים להתמודד עם דילמות מוסריות וערכיות, שאותן נבקש לבחון מתוך נקודת מבט שרבים נוטים לזנוח - הזיקה בין החברה, המדינה, הפוליטיקה וענייני סדר היום הציבורי -  לדרכו של האינדיבידואל.

בפודקאסט נראה כיצד אירועים גלובליים עימם אנו מתמודדים כאנושות, פוגשים את הדברים הקטנים עימם כל אחד מאיתנו מתמודד בחיים האישיים, בתחומי העבודה והתעסוקה, במערכות היחסים והמשפחה, הכסף, המיניות, הרוחניות והאמונה, הזהות העצמית ועוד.

הפודקאסט "מגשרים עולמות" נועד ליצור גשר בין עולמות של אקטואליה, פילוסופיה, חברה, מדינה, תרבות, מנהיגות ורוח - אל סדר היום של כל אחד מאיתנו, סגנון החיים, הגוף והנפש, מתוך הגישה כי החיבור בין הדברים והרחבת התפישה, יאפשרו פתרון שלם ובר קיימא.

בפודקאסט תשמעו את דר בכר מראיין את לוהאריה, הוגת דעות, סופרת, ומייסדת מרכז לוהאריה, על נושאים ברומו של עולם והקשר שלהם לכל אחד ואחת מאיתנו.


מרכז לוהאריה הוא בית לתהליכי התפתחות המציע תוכניות לימוד והכשרה למנהיגים ומטפלים, קורסים, ליווי קבוצתי וטיפולים אישיים. פעילויות המרכז השונות ממוקדות בהעצמת ומיקסום הפוטנציאל הטמון בכל אדם, חברה וארגון.

לאורך שנים מהווה מרכז לוהאריה מקור לידע והשראה עבור אנשים רבים הרואים בעצמם מנהיגים ומובילי דרך, מנהלים, מטפלים, מחנכים ויזמים.

***

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

מוזמנים לקרוא באתר של מרכז לוהאריה

עקבו אחר לוהאריה באינסטגרם

Comments (0)

To leave or reply to comments, please download free Podbean or

No Comments

Enhanced Fulfillment 2023 All rights reserved.

Podcast Powered By Podbean

Version: 20240320